Wednesday 26 July 2017

Jutawan Forex Indicator


Jutawan Forex 8220 lod Cara MUDAH Bagaimana Menjana WANG Dalam Keadaan Ekonomi Yang Mencerna Pada Masa Ini Dengan FOREX Bermodalkan usd25 Sahaja8230 Selamat Datang Ke Laman Web Jutawan Forex Saya tahu di luar situ ramai sedang sedang mencari-cari kaedah dan teknik-teknik yang canggih mahupun luar biasa agar Dapat memberi pulangan wang yang berlipat kali ganda dari modal yang telah terserah Ada yang mampu menyelenggarakan beberapa seminar jadi berulang kali untuk memastikan anda yang benar benar apa adanya yang mengeluarkan wang yang banyak. Maka dikesempatan ini saya merasa terpanggil untuk berkongsi dengan anda apa yang membantu saya mendapat wang yang mudah dengan melabur di FOREX. Berusahalah Kamu mau-olah kamu akan hidup seribu tahun lagi .. Rajah diatas adalah sebahagian dari contoh-contoh trading station yang diguna pakai oleh ramai trader untuk bermain di pasaran FOREX Nombor dan angka-angka yang sentiasa berkelip dibilang terlalu suka Trader tidak senang duduk, ada Yang ngomong, ada yang berpeluh tak kalah juga yang hampir mati jantung apa yang di beli tidak menjadi seperti apa yang dijangka. Kenapa ianya jadi begituAdakah indikator yang digunakan tidak membantuAtaupun indikator tersebut mengelirukan anda, buatlah keputusan yang silap Rajah dibawah pula tunjukkan beberapa jenis EA INDIKATOR yang sering digunakan oleh para TRADER untuk menentukan hala tuju pasaran sebelum membuka posisi Secara jujur ​​saya meminta anda adakah benar indikator Diatas membantu anda dalam membuat keputusan sebelum membuat posisi terbuka Bolehkah indikator seperti di atas anda Pergerakan Pasaran Target Semua Patut Berhenti Dan dalam bahasa yang mudah difahami Seorang pedagang hebat, Dan Zanger, dari hanya seorang bekas kontraktor binaan telah menjana 11.000 menjadi 18.000.000 18juta) hanya dalam masa 18 bulan saja. Selamat Datang Ke Dunia FOREX. Semoga pelaburan anda dalam ilmu pengetahuan melalui jutawanforex diberkati. Indikator Jutawanforex telah membantu ramai orang berjaya di dalam Forex. Anda adalah yang seterusnya. Kini anda juga bisa menjadi seorang trader Forex persendirian dan mula menjana ribuan RM dalam masa beberapa hari sahaja dengan bermodalkan usd25 sahaja. Kenapa Baru Sekarang Rahsia Ini Didedahkan Beberapa bulan yang lepas saya ada baca buku karangan seorang penulis terkenal yang mengatakan Ilmu yang baik bolehlah di sebarkan untuk kebaikan, agar ianya dapat memberi mafaat kepada semua orang, juga bisa menambahkan pahala kepada diri kita dan juga mereka yang kita BantuIlmu yang dikongsi tidak akan kurang sama satu dunia memilikinyaBantulah mereka yang membutuhkan ilmu yang berguna jika kita tidak bisa memberi mereka rezeki, agar mereka mampu berdikari sendiri Memperkenalkan Ebook Jutawan Forex Cara menja jual melalui forex dengan cara yang selamat dan mudah Ebook Bahasa Melayu Status: Dalam Stok (Penghantaran Hari Yang Sama) Saiz Download: 1.03 MB Harga: RM 80 (USD26) Kompatibiliti: PDF (Boleh terbuka di semua komputer) Pelajari cara mudah menjane wang diFOREX dengan selamat tau cara mengenal2anda akan menguat, Dapat bertindak awal buka posisi pada bila-bila masa sahaj A yang anda mahu mengikut kelapangan masa anda Mengunakan kekuataan matawang GBPJPY sebagai penjana wang yang terpantas dan berkesan dalam menghasilkan pulangan wang yang lumayan anda lihat sendiri saya trading 4 matawang dan semuanya dekat dengan PROFIT Dan saya akan terus menunjukkan kepada anda catatan saya yang ada Yang saya lakukan, jadi nampak sangat mudah SYABAS Kerana Sebentar Lagi Anda Juga Akan Memiliki Indikator Hebat Ini Pembayaran untuk EBOOK ini boleh dibuat melalui: Pembayaran Melalui Akaun Maybank Langkah 1. Deposito RM80 Ke Akaun Maybank Anda boleh melakukan pembayaran dengan pergi ke mana-mana cawangan Maybank sekarang dan melakukan pembayaran RM80 ke dalam akaun bank seperti tertera di bawah. Anda bisa melakukan samada pembayaran melalui mesin deposit tunai (CDM), pemindahan wang melalui mesin ATM, deposito tunai di kaunter bank atau melalui Maybank2U. Nama: Muhsin Bin Mustafar Nombor Akaun: 16211 5943 586 Email 3rd Party: donatzdodolzyahoo Pembayaran Melalui Akaun CIMB Langkah 1. Deposit RM80 Ke Akaun CIMB Anda boleh melakukan pembayaran dengan pergi ke mana-mana cawangan CIMB sekarang dan melakukan pembayaran RM80 ke dalam akaun bank seperti Tertera di bawah Anda bisa melakukan pembayaran samada melalui mesin deposit tunai (CDM), pemindahan wang melalui mesin ATM, deposit tunai di kaunter bank atau melalui CIMBCLICKS Nama: Muhsin Bin Mustafar Nombor Akaun: 1217 000 222 5200 LANGKAH 2: Pengantar Feraran Sila hantar maklumat berikut ke Donatzdodolzyahoo sebagai pengesahan pembelian 1-Nama anda2-email anda3-Tidak ada telepon4-Bukti Pembayaran5-Tarikh amp Masa Anda bank-intransfer Anda juga bisa menghantar SMS ke 017-2932321 dengan subject Pembelian ebook jutawanforex telah dibuat dengan alamat email sebelumnya. (Sebarang pertayaan lewat SMS atau panggilan tidak akan dilayan, tidak ada hphone ini untuk pengesahan pembelian sahaja) Langkah 3. Memiliki Produk Saya akan menyemak butiran pengesahan anda dalam masa 1 hingga 24 jam selayar - lewatnya 48 jam selepas pembayaran anda. Jika ternyata butiran bayaran anda adalah tepat dan betul, maka saya akan mengirimkan produk anda melalui alamat email yang anda daftarkan bersama saya. Bagi pemegang akaun-akaun bank selain dari Maybank. Anda boleh melakukan pemindahan GIRObank transfer ke akaun Maybank saya seperti di atas. Saya pasti anda akan berasa sangat gembira kerana mendapat mafaat dibebaskan dari penggunaan software jutawanforex. Nikmati keuntungan berganda dan saya berdoa semoga anda juga akan menjadi jutawanforex yang seterusnya. Jalan Jutawan Forex Sekarang saya lebih menggunakan teknik Price Action atau ada yang bernama sebagai perdagangan naked. Saya kurang menggunakan indikator. Beberapa bukan ni saya banyak membaca tentang Formasi Aksi Probabilitas Tinggi. Pada saya teknik ini lebih tenteram dan mudah untuk difahamkan. Bagi yang baru nak belajar tentant Forex, elok sangat belajar dan fahamkan Harga Action ini. Sebab, baru kita betul2 faham sifat pergerakan Forex ini. Saya mula mengumpul formasi yang tinggi Probabilitas dan perdagangan. Nanti jika ada kelapangan masa, saya posting tentang formasi2 ini Kalau pernah baca postingan saya pada Feb 2013 (ya lama punya post tu kan ..), strategi multi akaun ni saya pernah setup, tapi tak pernah berjaya laksanakan. Akaun yang buat dulu pun dah luput, tak boleh nak akses dah. Tak apalah. Kita buatlah yang baru Saya baru memulai awal projek ini pada hujung Mac. Pada 25 Mac saya memulakan deposit USD1000 ke akaun ibu. Sekarang ni, akaun ibu saya menggunakan broker Forts. Mengapa Forts - karena IB dia seorang kawan. Kalau ada apa2 hal broker ni, dia akan bagitau saya dan cepat2 selamatkan duit dalam akaun itu. Kita tak tau broker ni, kadang2 ada juga broker yang ada masalah dan melenyapkan duit orang. Satu lagi, Forts ni ada program affiliate yang bagus. Kita pun tak tau bila kita trading dan trade, tiba2 akaun affiliate kita ada banyak baki. Saya membuat self affiliasi je. Makna buat 2 akaun - akaun atas (atau akaun affilite) saya untuk nama isteri. Di bawahnya, adalah akaun2 yang saya gunakan untuk trading. Klien saya adalah saya sendiri. Huhuhu Alhamdulillah, sebelum masuk April (sebelum GST..hehe) saya berjaya menggandakan akaun ibu ke USD2500. Tarik USD500 dan tinggalkan akaun ibu ni. Saya buat akaun Rempit yang pertama - dengan broker FBS. Kenapa FBS - sebab akaun ni menyebar memang kecik. Depo USD500 dan merempit la disitu. Tapi malangnya deposit ini tak berjaya capai sasaran. Selepas naik hingga ke USD800, akaun ini kaput. Maka saya lanjut ke akaun ibu saya. Perdagangan semula dengan berbaki USD2000 tu, untuk mencari modal semula sebanyak USD500. Alhamdulillah, beberapa hari jatuh tempo dan lajak sampai jadi USD2800. Jadi, withdraw USD500 dan tinggalkan akaun ibu. Saya buka pula akaun Rempit 2 - kali ni dengan broker UMOFX pula. Kenapa UMOFX dan tak sambung dengan FBS. Pertama - kerana saya kenal IB UMOFX ni dan tingkat depo dia yang paling rendah sekarang - masih di RM3.5. Yang kedua, di FBS saya guna akan 5 digit dan agak membingungkan (selalunya saya guna 4 digit). Dan akaun Rempit 2 di UMOFX ni saya guna 4 digit. Tapi, jangan risau. Saya akan kembali bangunkan akaun Rempit 1, bila saya ada modal untuknya. Alhamdullah. Akaun Rempit 2 saya dah berjaya lengkap step 1 malam tadi. Akan mulai langkah 2, hari ni. Harap2 minggu depan tuntas langkah 3. Akaun2 Rempit lain yang menanti modal. Rempit 3 - IKOFX, Rempit 4 - INSTA, Rempit 5 - Exness. Tengah mempertimbangkan MOCASZ. Semua dah setup affiliate dan verified. Kenapa saya cerita detail ni. Untuk panduan saya dan orang lain di masa akan datang. Ini adalah usaha saya yang kedua dengan strategi multi akaun. Tahun 2013 saya gagal, dan kembali belajar dan buat experimen teknik dengan modal kecil (USD10). Sekarang, aku kembali. Semoga kali ini bisa capai target saya yang menjadi tajuk blog ini. Akaun Ibu. USD 2.000 - dah ada Standby bila membutuhkan. Strategi Rempit: Langkah 1. 500-gt 1,000 Langkah 2. 1.000-gt 2.000 Langkah 3. 2.000 - gt 2.500 Rempit 1. Usaha pertama gagal. Usaha 2 sambil menunggu Rempit 2. Selesaikan langkah 1. Saldo USD1, 000. Sekarang masuk step 2. Rempit 3. waiting modal Rempit 4. waiting modal Rempit 5. waiting modal. Alhamdulillah. Meski lama saya tak update blog ni. Tapi saya tak pernah berputus asa dalam menjayakan matlamat menjadi Jutawan Forex. Setelah berkali-kali saya gagal dan bermacam-macam teknik telah saya cuba, mungkin dalam dua hal ini saya sampaikan teknik yang benar-benar serasi dengan saya. Memang tiada satu teknik yang sempurna, akan ada satu dua posisi yang rugi, tapi secara keseluruhan saya profit. Masalah saya sebelum ini, meski saya telah berjaya menjalin berganda berganda-ganda keuntungan dari modal asal, oleh kerana saya menggunakan teknik margin compounding, bila ada satu loss, ia merupakan loss yang besar. Ini memberikan kesan psikologi kepada saya. Saya nak cepat sembuh, masuk lagi pasar dengan tergesa-gesa, dengan margin yang lebih besar karena nak cepat sembuh macet. Namun akhirnya, akaun saya hangus. Itulah yang saya lakukan berulang-ulang kali, sejak saya mulakan blog ini. Sekarang, saya telah belajar banyak pengalaman pahit saya untuk pengawalan akaun secara paksa. Saya mulakan dengan akaun ibu - saya awal dengan USD 1000. Kemudian, saya berjaya naik modal saya - melalui teknik dan sinyal yang sangat terpilih dan berhati - kepada USD2500. Saya keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun ibu saya biarkan bermodalkan USD2000 dan saya tinggalkan. Seberapa boleh, saya tidak akan berdagang akaun ibu saya. Ini adalah akaun penjamin saya saat saya kehilangan semua modal. Cukuplah ini saya deposit RM3700 menggunakan poket saya sendiri. Selepas ini, harapan saya deposit di akaun-akaun Forex saya (ya memang akan ada byk akaun. Nanti saya cerita kenapa), adalah nilai penjanaan hasil trading saya. Apa pelan saya Nilai akaun bermodalkan USD500 itu, saya akan trading dengan lebih agresif dan cuba menggandakan akaun sehingga 500. iaitu menjadi USD2500. Saya targetkan dengan 3 langkah. 500 gg 1000. Kemudian 1000 - gt 2000. Kemudia 2000-gt 2500. Bila dah capai targetnya, saya akan keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun berbaki USD2000 ini akan saya tinggalkan sementara saya kembangkan akaun baru dengan modal USD500 tadi. Berapa lama saya boleh capai 500 tu. Berdasarkan beberapa percobaan saya menggunakan akaun cent dengan modal USD10. Saya bisa capai akaun jadi USD50 dalam masa kurang 2 minggu. Ada juga dalam usaha akaun saya saya hangus. Tapi saya menghasilkan modal awal USD10 menggunakan akaun USD50 yang terhasil, dan teruskan dengan akaun baru yang lain. Saya merasakan, jika saya berjaya dengan modal USD10, apakah bezanya dengan modal USD500. Yang penting modal compounding mestilah berdasarkan jumlah yang sama. Contohnya, jika pada akaun cent USD10, setiap posisi saya akan masuk dengan 0.02 lot (iaitu USD0.20 untuk satu pergerakan pip). Maka, pada akaun USD500 saya akan masuk dengan 0.1 lot (iaitu USD1 untuk satu pergerakan pip). Langkah 1. dapatkan 500 pip dengan 0.1 lot setiap posisi agar akaun saya berkembang ke USD1000 Langkah 2. dapatkan 500 pip dengan 0,2 lot setiap posisi akaun saya berkembang ke USD2000 Langkah 3. dapatkan 125 pip dengan 0,4 lot setiap posisi akaun saya berkembang menjadi USD2500 Jika berjaya, withdraw USD500 dan buat akaun baru. Ulangi langkah 1.TEKNIK FOREX SEBENAR (TFS) Saya Khalid Hamid. Seorang FULL-TIME FOREX TRADER Saya merupakan bekas Eksekutif Bank Antarabangsa yang pernah dilayani sebagai CURRENCY ANALYST. Tugas saya ini adalah pergerakan matawang yang digerakkan oleh berita-berita ekonomi. Selain itu, saya juga aktif membantu para trader serta menyumbangkan tips artikel dalam forum-forum forex tempatan dan juga antarabangsa. Pengalaman sebagai analis mata uang dan keaktifan berforum selama 9 TAHUN telah banyak membentuk saya menjadi trader seperti yang anda lihat pada hari ini. Sebelum ini, sejak 2011 saya telah menulis 5 buah ebook berjudul TEKNIK FOREX SEBENAR V1, V2, V3, V4 dan V5. Kini, setelah melalui proses penambahbaikan, ia kembali dengan lebih mantap dalam bentuk Buku amp DVD iaitu TEKNIK FOREX SEBENAR EDISI KE-6. APA ITU FOREX Kepada yang pertama kali terbaca tentang forex, istilah Forex FX diambil dari singkatan FOR eign EX change atau Tukaran Matawang Asing. Forex adalah pasaran kewangan terbesar di dunia dengan nilai transaksi lebih dari USD 5 TRILLION SEHARI Ia jauh mengatasi pasaran-pasaran lain seperti Saham, Komoditi, Logam dan lain-lain. Jual beli barang bekas (BUY) matawang negara lain. Contohnya, jika anda melancong ke London, anda harus menjual matawang Ringgit (MYR) dan membeli matawang Pound Sterling (GBP). Kalau dulu forex hanya boleh dibuat di kaunter, sekarang sudah bisa dilakukan secara ONLINE Asalkan ada komputer amp internet, anda bebas untuk trading di mana-mana sahaja, pada kapan-masa. Apa yang hebat tentang forex, KITA SEMUA (YA, KITA SEMUA) BOLEH MENJANA PENDAPATAN YANG LUMAYAN DENGAN CEPAT DAN MUDAH Untuk menjadi seorang trader forex, anda hanya perlukan komputer smartphone, internet dan sedikit modal mengikuti kemampuan anda. Itu sahaja FOREX ADALAH SANGAT MUDAH Anda mungkin akan rugi beribu-ribu (atau puluhan ribu, dan mungkin juga ratusan ribu) ringgit dalam masa beberapa hari (atau jam) sahaja Bacalah tragedi sadis forex di bawah: Seorang trader kerugian USD4,950 (kira - Kira RM21,285) dalam masa 1 malam sahaja kerana yakin yakin tidak ada stop loss. (Memiliki kerugian maksimum yang akan ditanggung) Seorang trader hebat kehilangan lebih dari USD10.000 (lebih RM43,000) dalam masa beberapa minit sahaja angkara pengumuman berita Non-farm Payroll NFP dan Perubahan Kerja Kanada EC Ada yang membuat pinjaman peribadi sehingga USD25,000 Dalam RM107,500) untuk melabur dalam forex. Tapi dalam masa 2 minggu, modalnya habis licin Malangnya, boleh dimutakhirkan. Kena tipu RM33.000 kerana penuhai skim forex dan kerugian USD5,830 (RM25,069) akibat perdagangan tanpa ilmu seperti dua pengadu di bawah. SAYA TIDAK MAHU ANDA JADI BEGITU KENAPA TEKNIK INI DIDEDAHKAN Teknik ini didedahkan kerana saya sangat kasihan melihat TERLALU RAMAI TRADER yang masih TERKIAL-KIAL dalam forex. Ini kerana mereka banyak melakukan KESILAPAN BESAR seperti: Tidak tentu Stop Loss dalam perdagangan Stop Loss melebihi Target Profit Trade pada waktu yang salah secara hentam kromo memilih pasangan yang susah nak profit langsung tidak mengerti Money Management Menggandakan lot selepas loss (BALAS DENDAM) Modal tidak mencukupi Dan banyak lagi lah Kesilapan-kesilapan seperti inilah yang membunuh seseorang trader. Saya sudah melalui semua itu, dan PERCAYALAH IANYA AMAT-AMAT MEMERITKAN Jadi, atas dasar saya tidak lagi mahu para trader kecundang sebelum berjuang, seperti apa yang pernah saya lalui dulu. TEKNIK FOREX SEBENAR cukup lengkap dengan segala ilmu, teknik dan senjata yang diperlukan untuk menjadi seorang trader yang hebat dan tidak perlu berputih mata Nak berjaya dalam forex, ikut jer 2 langkah ni: JUAL DI PUCUK, BELI DI AKAR 2 TEKNIK BERITA TRADING TFS PAS EKSKLUSIF TFS PRIVATE GROUP NAK SENANG, CEPAT, DAN MURAH NAK SUSAH, LAMBAT, DAN MAHAL Pilihlah secara otomatis ya Jika anda masih merasakan harga di atas mahal, renungkan fakta-fakta ini: 95 trader adalah trader yang gagal, mahu tak sendiri yang salah 5 trader yang berjaya besar trader akan kehabisan modal mereka dalam masa 3 bulan sahaja. Ada yang rugi ratusan, ribuan, puluhan ribu dan juga ratusan ribu ringgit. Anda tentu tak nak jadi salah seorang mereka yang bukan ini indikator robot yang merapu. Ini adalah TEKNIK FOREX SEBENAR. Anda tak perlu habiskan puluhan ratusan milenium untuk membeli sesuatu yang tidak berkesan. Anda tidak perlu lagi masa depan, tenaga dan wang ke sana ke mari mendalami ilmu forex yang belum tentu lagi betul atau tidak. TEKNIK FOREX SEBENAR adalah solusi untuk segala hal-galanya. Bukan senang nak belajar forex tanpa demo. Yah TEKNIK FOREX SEBENAR disertakan dengan contoh bergambar dan video panduan. Budak sekolahnya bisa memahaminya, apatah lagi orang dewasa. Indicator biasanya dijual pada harga RM100.00 250.00, manakala kelas dan seminar dalam lingkungan RM1, 000.00 5.000.00. Itupun tanpa ditindaklanjuti penganjur. TEKNIK FOREX SEBENAR pula tak sampai RM700.00 dan anda hanya perlu melaburkah sahaja seumur hidup. Harga yang ditawarkan adalah TERLALU MURAH jika nak dibandingkan dengan nilai yang anda terima. Anda tak perlu pergi kelas, indikator beli, baca forum berbulan-bulan, trial and error mencuba 1.001 indikator teknik, atau pergi ke seminar. Trader seluruh dunia menggunakan teknik ini bukan untuk forex, tapi juga untuk SAHAM, OPTIONS, CPO, GOLD, dan SILVER. Saya tak akan paksa anda untuk membeli, kerana itu hak anda. Profit forex sudah cukup untuk saya. Kejayaan saudarasaudari berada di atas USAHA ANDA SENDIRI. Saya ragu membantu apa yang termampu. Antara menghabiskan beribu-ribu ringgit ATAU RM698, yang mana akan anda pilih ORANG YANG BERJAYA ADALAH ORANG YANG BIJAK MEMANFAATKAN PELUANG. FOREX ADALAH SALAH SATU LUBUK REZEKI. SIAPA TAHU, MUNGKIN REZEKI ANDA ADA DALAM FOREX KAN SELAMAT MAJU JAYA SAYA UCAPKAN KEPADA SEMUA YANG SUDI MELAWAT WEBSITE INI, TAK KIRA SIAPAPUN ANDA. INGATLAH, ORANG YANG BERUSAHA amp MENGHARGAI MASA ADALAH ORANG-ORANG YANG BERJAYA. P. s: Sekali lagi suka saya ingatkan, anda tak perlu membazir masa, tenaga dan wang anda menimba ilmu di sana sini untuk mendalami forex. TEKNIK FOREX SEBENAR ada kesemuanya. P. p.s: Angka 5 angka minggu tidak berlaku dengan forex. Saya sudah pun melakukan dan membuktikannya. Hanya 1 jam sehari diperlukan, boleh trade di mana-mana sahaja yang anda mahu. Ia langsung tidak apa-apa. 5 angka minggu dengan mencoba 1 jam sehari Ianya berlaku untuk melakukan dalam bidang lain, tapi tidak dengan forex melalui TEKNIK FOREX SEBENAR. P. p.p. s: RM698 adalah satu jumlah yang kecil jika nak dibandingkan dengan potensi TEKNIK FOREX SEBENAR. Pelaburan yang terbaik bagi seseorang individu adalah pelaburan ke dalam DIRINYA SENDIRI melalui ILMU. Dan ini merupakan salah satu ilmu yang ada di dunia ini.

No comments:

Post a Comment